czwartek, 25 lipca 2013

Weronika







14 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom, wyjątkowo fajnie wyszłam :3
    :D Ale to Twoja zasługa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz ;) i dzięki za wszelką promocję =)

      Usuń
  3. pokusiłbym się o występlowanie słupa w tle na ostatnim. poza tym wg mnie jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, najbardziej podoba mi się pierwsze od góry ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia *__*

    Zapraszam do mnie --> martynaadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny bokeh i ładne ujęcia ! :)
    Zapraszam do mnie na www.knapekblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. O nowa modelka :). Super wyszło, takie ciepłe kolory i ten bokeh :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się pierwsze podoba najbardziej. szkoda że modelka się nie uśmiechnęła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fotografie piękne i subtelne... do tego wydaje mi się, patrząc na bokeh, że zrobione poczciwym heliosem?;)

    OdpowiedzUsuń